مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» مدیر برنامه سابق محسن یگانه درباره این خواننده افشاگری کرد!

 

 

 

علی چراغعلی مدیر برنامه‌ سابق محسن یگانه با اشاره به گفت و گوی یگانه با یکی از سایت‌ها و سخنانی که وی درباره برخی مسائل و حاشیه‌های اخیر عنوان کرده بود، اطلاعاتی را در اختیار خبرگزاری پانا قرار داد که در ادامه می‌خوانید.
  مدیر برنامه سابق محسن یگانه که این روزها فعالیت خود را در موسیقی با ۸ خواننده جوان دیگر دنبال می‌کند با اشاره به گفت و گوی محسن یگانه با یکی از سایت‌ها و سخنانی که وی درباره برخی مسائل و حاشیه‌های اخیر عنوان کرده بود به پانا گفت: قصد داشتم مسائل بین من و محسن یگانه به جای اینکه در رسانه‌ها و روزنامه‌ها مطرح شود در دادگاه بیان شود و قاضی بین من و ایشان حکم کند اما پس از مدتی متوجه شدم که وی دنبال ایجاد حاشیه در رسانه‌ها است و جو تبلیغاتی زیادی راه انداخته است؛ به همین دلیل من از روز اول کاری خودم با محسن یگانه را به صورت تیتروار بیان می‌کنم.
وی خاطر نشان کرد: مشکلاتی که بین من و ایشان بود به خوانندگان دیگری چون محسن چاووشی، فرزاد فرزین و دیگران نیز رسید به شکلی که برای آنها نیز مشکلاتی بوجود آمد.
این مدیر برنامه ادامه داد: شروع کار من با یگانه از استدیویی که من کار می‌کردم آغاز شد؛ درون دفتر نشسته بودم و به من اعلام کردند دوستانی که آهنگ «نشکن دلمو» را خوانده‎اند تمایل دارند یک سری آهنگ جدید بخوانند و آنها به دفتر من آمدند و از آنجا با یکدیگر آشنا شدیم البته گفتن‎‎ این موضوع خیلی مهم است در آن زمان خیلی‌ها عنوان می‌کردند که ما فلانی هستیم و خود را جای آنها می‌گذاشتند اما محسن یگانه و چاووشی نبودند.
وی تاکید کرد: بر خلاف صحبت‌های ایشان که گفته بودند من کسی نبودم و هیچکس من را نمی‌شناخت باید بگویم من از سال ۷۶ تیزر تلویزیونی می‌ساختم و سال ۸۴ که آخرین سال حضورم در تلویزیون بود بالغ بر ۸۰ تیزر پخش شده از سیما داشتم؛ دفتری نیز در عباس آباد با برادرم که فیلمسازی می‌کند داشتیم و با یکدیگر همکاری می‌کردیم.

محسن یگانه در روز اول قرارداد ما محلی برای زندگی نداشت


این مدیر برنامه به شروع همکاری خود با محسن یگانه اشاره کرد و افزود: من محسن یگانه را دیدم و قرار شد که با او همکاری داشته باشم، نخستین معضل ما نداشتن مکانی برای زندگی وی بود همچنین ایشان هیچ سرویسی نداشتند که کار خود را ادامه دهند و قرار دادی نیز با یک نفر دیگر داشتند که در صحبت‌های خودشان در مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌اند.
وی به چگونگی جدا شدن محسن یگانه از مدیر برنامه اول خود اشاره کرد و ادامه داد: محسن یگانه به من گفت می‌خواهد قرارداد خود را با مدیر برنامه‌اش لغو کند به خاطر اینکه این قرارداد ناجوانمردانه است و پس از آن من با مدیربرنامه قبلی او صحبت کردم و متوجه شدم ایشان به ناحق این مدیر برنامه را انسانی شرور جلوه داده است.
درادامه با یگانه صحبت کردیم و تمایل من بر این بود که آنها با هم همکاری کنند اما متاسفانه با یکدیگر همکاری نکردند و همکاری وی با من اینگونه آغاز شد.

نخستین کار ما برای محسن یگانه عمل کردن بینی او بود


مدیر برنامه سابق محسن یگانه تصریح کرد: محسن یگانه در روز نخست همکاری با ما حتی یک کامپیوتر نداشت و ما اولین کاری که کردیم این بود که بینی او را عمل کنیم زیرا می‌خواستیم شکل و شمایل ایشان برای استار شدن مناسب باشد.
وی به انتشار نخستین آلبوم محسن یگانه اشاره کرد و یادآور شد: نکته دوم این بود که قرار شد یک آلبومی ‌را برای آقای طباطبایی کار کنیم ایشان پسر سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما است و قرار شد محسن یگانه ۱۵ میلیون تومان بگیرد تا آلبومی ‌را برای ایشان آماده کند اما انتشار این آلبوم به واسطه بد قولی و پخش آهنگ «چوپان دروغگو» که برای ایشان ساخته شده بود و آقای یگانه به نام خود در اینترنت پخش کرد، کنسل شد و پیش پرداخت آن دوستان نیز به باد رفت.
چراغعلی در بخش دیگری از سخنان خود به پایان حضور این خواننده جوان در دفتر کار خود اشاره کرد و گفت: یک سال و نیم در دفتر ما بودند و من با ایشان همکاری می‌کردیم و وی در دفتر تدوین استراحت می‌کرد و آن دفتر محل زندگی ایشان شده بود و خیلی از دوستان هستند که می‌توانند این مطلب را شهادت دهند. دلیل حضور وی در دفتر نیز به خاطر مسائل مالی بود که نمی‌توانستیم برای ایشان مکانی را اجاره کنیم تا در آنجا استراحت کند.
این مدیر برنامه با اشاره به بستن نخستین قرارداد محسن یگانه برای کنسرت در شهرستان ادامه داد: من نخستین برنامه که برای ایشان قرار داد بستم یک برنامه ارگانی اهواز بود که قرار بود ایشان قراردادی ۴۰۰ هزار تومانی ببندد و اصرار زیادی می‌کردند اما من این امر را قبول نکردم قرار دادی ۸۰۰ هزار تومانی با این ارگان بستم و در ادامه این روال هر رقمی‌ که ایشان به ما اعلام می‌کردند من سعی می‌کردم رقم بالاتری قرارداد ببندم.
وی به انتشار آلبوم اول محسن یگانه و مبلغ قرارداد آن اشاره کرد و گفت: ایشان تمایل بسیاری داشت که آلبومش را بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان بفروشیم اما من برای این آلبوم ۳۴ میلیون تومان با آقای علمشاهی قرار داد بستم و با پیش پرداخت ۲۰ میلیونی کار خود را آغاز کردیم.

محسن یگانه در اولین تجربه حضور در خارج از کشور قصد بازگشت به ایران نداشت


چراغلی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری کنسرت دبی محسن یگانه افزود: در زمانی که به دنبال کار کردن آلبوم بودیم فرصتی بوجود آمد که در دبی کنسرتی بگذاریم و بر عکس آنچه ایشان اعلام کرده‌اند که عاشق وطن است و به هیچ عنوان علاقه ندارد که ایران را ترک کند اما علاقه بسیاری داشت که ایران را برای همیشه ترک کند و بارها به من می‌گفت که به خاطر اینکه برای گرفتن مجوز مشکلاتی وجود دارد ایران را ترک کند.

 

عمل قلب یگانه سومین عمل ما پس از بستن قرارداد بود / منکر استعداد یگانه نیستم


وی با اشاره به عمل قلب این خواننده گفت: ایشان در همان شرایط مشکلات قلبی داشت البته این معالجه سومین عمل وی بود پیش از این یگانه دو عمل را روی بینی انجام داده بود، من هیچ گاه اعلام نکردم عامل موفقیت ایشان بودم و هیچ کس تا کنون از زبان من این حرف را نشنیده است، هر هنرمندی باید یک استعدادی داشته باشد و شما باید بر اساس توانایی‌هایش به او کمک کنید تا پیشرفت کند و بنده به هیچ عنوان منکر توانایی وی نیستم.
وی به مجلات سالهای ۸۴ و ۸۵ اشاره کرد و گفت: من مجله‌های سال ۸۴ تا ۸۵ را هنوز در اختیار دارم در زمانی که وی کار اینترنتی می‌کرد هیچ رسانه‌ای ایشان را نمی‌شناخت، من با تمام مشکلاتی که داشتم خرج عمل‌های او را تامین کردم، البته امروز خدا را شکر می‌کنم اگر اتفاقی برای پیشرفت ما افتاد برای هر دوی ما بوده و من ادعایی ندارم که من از روز نخست جزو بهترین مدیر برنامه ها بودم.
چراغعلی درباره چگونگی فعالیت مدیر برنامه‌های دیگر خواننده‌ها توضیح داد: شما می‌توانید روال کاری مدیر برنامه‌هایی که در ایران کار می‌کنند را ببینید کدام یک از انها ابتدا بر ساکن توانستند این مقدار در کارشان پیشرفت می‌کنند و به خواننده و بازیگر تا این حد سرویس بدهند؛ اکثر آنها هیچ سرویسی نمی‌دهند اما ما به خاطر استعدادی که این خواننده داشت وقت بسیاری را نیز برای او کنار گذاشتیم.

 

مشکلاتی که یگانه در کنسرت‌های اروپا بوجود آورد قابل بیان نیست


چراغعلی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای کنسرت مشترک فرزاد فرزین و یگانه در اروپا اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه سفرهای مختلفی به شهرها و کشورهای دیگر داشتیم و روزی که به ایشان اعلام کردم قرار است در اروپا کنسرتی داشته باشیم وی خیلی جدی به من گفت با من شوخی نکن اما این روزها می‌شنوم هر مکانی که بوده اعلام کرده است که وی به همراه فرزاد فرزین در اروپا کنسرت گذاشته و از علی چراغعلی که یک روز قبل از کنسرت ویزا را گرفت هیچ حرفی زده نمی‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه زمانی که با کنسرت گذار به مشکلاتی برخورد کردیم نیز تمام کارها را من کردم اما باز از علی چراغعلی صحبتی نشده است، البته برای من مهم بود که خواننده من در اروپا کنسرت بگذارند چون آن زمان مافیای خاصی وجود داشت و تنها دو نفر بودند که در کانادا و اروپا کنسرت می‌گذاشتند و اجازه نمی‌دادند شخص دیگری به فکر گذاشتن کنسرت در خارج از کشور باشد. وقتی به ایران باز گشتیم خیلی من را اذیت کردند و به اشکال مختلف تحت فشار بودم اما مشکلی پیش نیامد چون تمام کارهای ما قانونی بود.
این مدیر برنامه تاکید کرد: برنامه و کنسرتی که گذاشتیم با مشورت سفارت ایران بود و آنها به خوبی ما را همراهی کردند، دربرنامه ای که در هلند و آلمان برگزار کردیم خوشبختانه سفیر در هلند یک مهمانی برای ما داد و ایشان اعلام کرد شما از کسانی بودید که آبروی ما را حفظ کردید.
وی به مشکلات یگانه در این اجراها اشاره کرد و افزود: در این برنامه من اجازه ندادم که به هیچ عنوان قبل و بعد از برنامه خواننده در کنار مردم باشد و عکسی گرفته شود و سالم برگشتیم البته نمی‌خواهم مسائل را بازگو کنم اما مسائلی که درباره ایشان است و کارهایی که وی انجام دادند اگر لازم باشد با استناد به مدارکی بیان می‌کنم و خیلی داستان‌ها است البته تنها درباره شخص ایشان چون فرزاد فرزین بسیار سالم عمل کرد و برای ایشان هیچ اتفاقی نیفتاد.

 

شکایت از محسن یگانه باعث توقیف مقطعی آلبوم اول این خواننده شد


این مدیر برنامه به روزهای بازگشت از اروپا اشاره کرد و گفت: در بازگشت ما از اروپا یک سری مسائل داشتیم چون می‌خواستیم آلبوم را منتشر کنیم البته باید بگویم آقای علمشاهی زحمات بسیاری کشید اما شخصی که در خود مصاحبه یگانه مطرح شده است شکایتی را از ما کردند و باعث شد آلبوم ما توقیف شود چون وی شکایتی را به خاطر آلبوم نفس‌های بی هدف کردند و جلوی آلبوم اول را گرفتند.

 

توقیف مقطعی آلبوم اول محسن یگانه باعث شد وی تصمیم به رفتن از ایران بگیرد


این مدیر برنامه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در زمان توقیف مقطعی آلبوم اول بسیار ناامید بودیم و ایشان تصمیم گرفتند به خارج از کشور بروند اما پس از مدتی مجوز آلبوم اول این خواننده را گرفتیم.
وی به زمان گرفتن مجوز این آلبوم اشاره کرد و گفت: پس از دو سالی که با یکدیگر همکاری می‌کردیم مجوز آلبوم های او را گرفتم و توانستیم کنسرت های متعددی را با مجوز ارشاد داشته باشیم اما توقیف مقطعی آلبوم باعث شده بود که کنسرت خود را در دبی لغو کنیم چون قراردادی که بسته بودیم به خاطر مخالفت ارشاد لغو کردیم.
چراغعلی ادامه داد: از زمانی که آلبوم مجوز گرفت روال قانونی را ادامه دادیم و پس از اینکه ده کنسرت در کیش گذاشته بودیم توانستیم برای وی مکانی را اجاره کنیم البته تا آن زمان ایشان در دفتر ما زندگی می‌کردند .

 

محسن یگانه آهنگ تیتراژ «خاکسترم نکن» را بدون اجازه در اینترنت گذاشت


وی در ادامه به حضور این خواننده در تیتراژهای تلویزیونی اشاره کرد و گفت: حضور محسن یگانه درتیتراژهای تلویزیونی نیز اینگونه بود که به خاطر آشنایی ما با فضای رسانه ملی توانستیم چند کار برای ایشان بگیریم نیز اما حضور ایشان در برنامه ماه عسل با مشکلاتی همراه شد.
چراغعلی در ادامه یاد آور شد: زمانی که من خارج از کشور بودم، علیخانی با یگانه تماس گرفته بود و درخواست کرده بود برای برنامه ماه عسل آهنگی بسازد و ایشان یک ملودی و شعر با همکاری روزبه بمانی انجام داده بودند و اعلام کرده بودند برای خوانندگی این آهنگ دویست هزار تومان پول می‌دهند اما من گفتم که قرار دادی با این مبلغ نمی‌بندیم پس از آن قرار شد با دادن یک میلیون تومان آهنگ ماه عسل خوانده شود.
وی در ادامه سخنان خود یاد آور شد: محسن یگانه از من نارحت بود که چرا من اجازه نمی‌دهم که با این مبلغ قرارداد بسته شود، اما مسائل من مالی نبود بلکه اعتباری بود.
این مدیر برنامه با اشاره به مشکلی که محسن یگانه برای احسان علیخانی ایجاد کرد و افزود: مشکل بزرگی که ایشان در آن برهه درست کردند این بود که آهنگی را که فرزاد فتاحی با نام خاکسترم نکن ساخته بود و برای کس دیگری ساخته شده را به یگانه داده بودند تا به صورت تست بخواند ولی این آهنگ را گرفت و آن را پخش کردند و اعلام کرد سی دی را در مکانی جا گذاشته و این آهنگ پخش شده است پس از آن دوستان از ما دلگیر شدند و من به آقای علیخانی گفتم هرچه قدر شما بخواهید من هزینه ای را به شما می‌دهم چون شما با خواننده ما همکاری کردید و علیخانی از من قول گرفت اگر قرار شد برای برنامه دیگری آهنگی ساخته شود محسن یگانه بخواند که تا کنون این امر انجام نگرفت و هیچ اتفاقی نیفتاد.

 

محسن یگانه آهنگ نفس بریده را بدون اجازه چاووشی منتشر کرد


وی به دیگر مشکلات انشارهای غیر قانونی آهنگ های دیگر محسن یگانه اشاره کرد و گفت: باید بگویم که سابقه این آهنگ تنها به برنامه ماه عسل نمی‌رسید و آهنگی را نیز با محسن چاووشی خوانده بود به نام نفس بریده که ایشان بدون اجازه محسن چاووشی این آلبوم را از استودیو خارج و در اینترنت منتشر کردند و بعد از آن چاووشی سیستم آهنگ را تغییر داد و با فرزاد فرزین اجرا کرد .

 

چاووشی حتی حاضر نبود اسم محسن یگانه را بیاورد


این مدیر برنامه به چگونگی قطع همکاری محسن چاووشی و یگانه اشاره کرد و افزود: از زمانی که آلبوم یک لنگه کفش در اینترنت پخش شد رابطه محسن چاووشی و یگانه به هم خورد البته ایشان بارها در کنسرت‌های خود می‌گفت به افتخار چاووشی دست بزنید اما بارها به او گفتیم که این کار را نکن ،چون ایشان سر و سری با ما ندارد حتی چاووشی هیچ گاه حاضر نبود که نام یگانه را در مصاحبه های خود اعلام کند و همیشه می‌گفت دوستان اما محسن یگانه سعی داشت بگوید من و چاووشی با یکدیگر خیلی دوست هستیم اما این امر حقیقت نداشت.
وی یاد آور شد: دو سال قبل از آنکه از یکدیگر جدا شویم دوست داشتم تا با چاووشی همکاری داشته باشم اما ایشان از من به صورت جدی خواست تا با چاووشی همکاری نداشته باشم.
چراغعلی ادامه داد: من به کار حرفه ای اعتقاد داشتم و به همین دلیل با چاووشی همکاری نکردم البته این نکته را باید بگویم که در چهار سالی که با یکدیگر همکاری کردیم هرآنچه که من از او خواستم را انجام داد و نمی‌شود همه چیز را یک طرفه گفت، کلیه مسائل مالی و بستن قرار دادها دست من بود البته شاید برخی مواقع اعتراض هایی داشت که گاهی مطرح بود.

محسن یگانه توقع داشت با فرزاد فرزین به خاطر او قطع همکاری کنم


وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات بین یگانه و فرزاد فرزین نیز اشاره کرد و گفت: ایشان حتی بعد از اینکه مشکلاتی با فرزاد فرزین به خاطر یک آهنگ بوجود آمد از من توقع داشت که با فرزین همکاری نداشته باشم و من گفتم که سخنان او منطقی نیست البته قضیه فرزاد فرزین همین جا تمام نمی‌شود.
چراغعلی تصریح کرد: ما کنسرتی در کیش برای این دو خواننده گذاشته بودیم، ایشان با توجه به اینکه می‌دانست وقت نیست و ما از او می‌خواستیم که کنسرت خود را تمام کند اما وی ۴۰ دقیقه دیگر کنسرت را ادامه داد و حتی یک آهنگ را سه مرتبه با مردم خواند تا وقت کمتری به فرزاد فرزین برای اجرا برسد و ما از این کارها تعجب می‌کردیم چون از لحاظ شناخت مردم از خواننده ها وی را بیشتر می‌شناختند اما نمی‌دانستیم که چه دلیلی باعث می‌شود یگانه این کارها را انجام دهد.

 

مستقل شدن و رفتن یگانه از دفتر باعث مشکلات جدی بین ما شد


وی به آغاز مشکلات جدی بین او و محسن یگانه اشاره کرد و ادامه داد: برای ایشان با پول خودشان خانه گرفتیم و فضای ما پس از دور شدن از همدیگر متفاوت شد، بعد از ازدواج وی مشکلاتی بوجود آمد که بنده از بروز این مشکلات پیشگیری نکردم
چراغعلی خاطر نشان کرد: ما می‌دانستیم ظرفیت ها و توقعات ایشان در حال تغییر است به شکلی که یک شب در کنسرت کیش ایشان زمانی که از روی صحنه پایین آمد، مانتیور صدای خود را به سمت صورت نورپرداز برنامه پرتاب کرد و من با ایشان در هتل برخورد کردم و من به او گفتم اگر می‌خواهی این کارها را انجام دهی دیگر روی من حساب نکن.
این مدیر برنامه ادامه داد: هرگاه وی را به کنسرت گذار نشان می‌دادیم برنامه او کنسل می‌شد و برنامه را به شکلی طراحی می‌کردیم که با کنسرت گذار تا زمان اجرا با یکدیگر برخورد نداشته باشند.

 

نگاه محسن یگانه به پدر شهیدش


وی همچنین در ادامه با اشاره به سخنان یگانه درباره استفاده نکردن از مزایای فرزند شهید بودن و باقی قضایا گفت: درباره سخنان وی که از فرزند شهید بودن خود و استفاده نکردن از رانت صحبت کردند باید بگویم این حرفها نیز حدی دارد، ایشان بگویند از چه سالی حقوق فرزند شهیدی می‌گیرند آیا با وام بنیاد شهید در خیابان فرجام آپارتمان نخریدند؟ اگر علاقه‌مند هستند می‌توانم شعری را که برای پدرشان سروده اند را منتشر کنم که همه متوجه احساسات ایشان نسبت به پدر شهیدشان بشوند با یک بیت آن که می‌گوید: «پدرم … من بود چفیش …، سهمم از دنیا همین بود که بگم بابا ندارم»
وی ادامه داد: مدارک ایشان که برای بیمارستان و گرفتن پول به بنیاد شهید بردند، در اختیار من است به نظر من انسان باید شرافت داشته باشد. وی همین پدر شهید خود را که امروز از او مایه می‌گذارد بارها به صورت دیگر مطرح کرد، ما از وی می‌خواستیم که این کار را نکند اما یگانه این مسائل را بار دیگر ادامه می‌داد.

 

محسن یگانه از ما خواست مادر و خواهر او را به سالن راه ندهیم


وی خاطر نشان کرد: من نمی‌خواهم سمت وسویی به سخنانم بدهم اما لازم است حرفهایی گفته شود، یگانه نباید چهار و پنج سال گذشته خود را فراموش کند ایشان شخصی است که خیلی خوب از صداقت و سلامت صحبت می‌کند اما در نخستین کنسرت که در وزارت کشور داشتیم وی به من تماس گرفت و پس از اینکه مادر و خواهرش گفته بودند که به مکان کنسرت می‌آیند از من خواست آنها را به سالن راه ندهیم اما زمانی که رسیدیم آنها وارد سالن شده بودند.
چراغعلی ادامه داد: به خواسته ایشان مادر و خواهرشان را با دو مامور در اتاق شیشه ای گذاشتند پس از آن بچه های حراست سالن وزارت کشور به ما اعتراض کردند که این چه برخوردی است که من گفتم این یک مشکل شخصی است.

محسن یگانه معتقد بود بنیامین اصول خوانندگی را نمی‌داند


چراغعلی به مشکلات محسن یگانه و بنیامین اشاره کرد و افزود: درگیری وی با بنیامین نیز اینگونه بود که در کنسرت کیش صحبتهایی را درباره بنیامین انجام دادند که بنیامین خواننده نیست و اصول خوانندگی را نمی‌داند و مطلب را بدون هماهنگی من منتشر کرد و من بار دیگر به او اعتراض کردم چرا بر ضد خواننده ای که مردم دوستش دارند سخن گفته اما این روزها که قرار است با هم همکاری داشته باشند به دلیل برگزاری کنسرت های خارج از کشور است.
وی در ادامه به سخنان دیگر محسن یگانه اشاره کرد و افزود: یک نکته دیگر نیز باید بگویم که محسن یگانه خیلی دچار توهم است و من پیشنهاد می‌کنم دوز مصرف کلوورازپام را کم کنند چون ایشان در چهار سال یاد نگرفته اند که چگونه باید آن را مصرف کنند و بارها دچار مشکلاتی شدند.
این مدیر برنامه تاکید کرد: سرویس کاری من مشخص است و پس از قطع همکاری با ایشان با هشت خواننده جدید در حال همکاری هستم. مشکل من با یگانه بر روی کنسرت گذاشتن نبود چون پس از اینکه چند کنسرت یک خواننده بگذارد می‌تواند بدون مدیر برنامه این کار را انجام دهد اما من به خاطر اینکه مشکلاتی برای نوازنده ها و ایشان بوجود نیاید همیشه در کنار او بودم اما صحبت این نیست که من تمام کارها را می‌کردم.
وی اظهار کرد: من از سال ۸۰ برای اصفهانی، عصار و خواننده های دیگر کنسرت می‌گذاشتم و کار خود را به خوبی بلد بودم اما پس از آلبوم رگ خواب از ایشان شکایتی را داشتم که باعث ممنوع الکار شدن وی شد و قضایا در حال حاضر در دادگاه رسیدگی می‌شود.

 

غلو از کارهای عادی یگانه بود


وی در ادامه سخنان خود افزود: بارها در کنسرت ها بین آهنگ ها از خودش و ساخته هایش تعریف می‌کرد که مورد اعتراض من بود به طور مثال می‌گفت من فلان آهنگ را یک روزه ساخته ام و ضبط کرده ام فکر نمی‌کردم به این میزان مورد توجه قرار گیرد.
مدیر برنامه سابق محسن یگانه تصریح کرد: در حالی که اینطور نبود همه اعتراض می‌کردند که کار خوب را باید مردم تعریف کنند نه خود ایشان که هنوز هم به این روند ادامه می‌دهد.
چراغعلی همچنین به انتخاب یک نام برای آلبوم محسن یگانه از طرف خود خواننده اشاره کردو گفت: وی اسم آلبومی‌را انتخاب کرده بود تحت عنوان «این سی دی را بخر» سپس از هوادارانش خواست که نام آلبوم را انتخاب کنند و همین نامی‌را که خودش ساخته بود به عنوان نام انتخابی از هوادارن اعلام کرد حتی خبر ازدواجش را بعد از ۸ ماه با تبلیغ در مجله و سایت اعلام کرد.
وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: این آخرین بار است که شان خودم را پایین می‌آورم و در مورد ایشان صحبت می‌کنم اما اگر لازم باشد در مرتبه بعد تمام مدارک و عکس ها و فیلم های موجود را منتشر می‌کنم. آنوقت سوراخ موش پیدا کردن برای بعضی ها در ایران خیلی سخت است.

 

منبع:ملودی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:مدیر برنامه سابق,محسن یگانه,علی چراغعلی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب