مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» یغما گلرویی و رانندگی در مستی!

 

 

یغما گلرویی که تا چند سال پیش عنوان یکی از پرکار‌ترین ترانه‌سرایان را یدک می‌کشید در مورد کم کاری‌های یکی دو سال اخیر خود اعلام کرد: ترجیح می‌دهم در محیطی کار نکنم که بعد از نزدیک به پانزده سال فعالیت ناگهان متوجه می‌شوی به دلایلی کودکانه و بی‌منطق ممنوع الفعالیت شده‌ای و این ماجرا سه سال ادامه پیدا می‌کند و به‌‌ همان صورت الله‌بختکی آقایان مرکز موسیقی ناگهان خوابنما می‌شوند و تصمیم می‌گیرند ممنوع‌الفعالیتی‌ات را لغو کنند.

وی همچنین ادامه داد: کم کاری من دلایل خود را دارد. شرایط موسیقی مجاز در ایران به قدری نابخردانه پیش می‌رود که دوست ندارم فعالیت چندانی در آن داشته باشم باشم.

خالق کوچه ملی، از همکاری‌های اخیر خود با خواننده‌ها گفت: در حال حاضر مشغول همکاری با مانی‌رهنما در قالب یک آلبوم هستم و ضمن همکاری با این خواننده در آلبوم جدید هومن جاوید که قرار است به زودی وارد بازار شود نیز ترانه دارم. حمید حامی هم چند ترانه از من را احتمالا در آلبوم جدیدش اجرا خواهد کرد که فکر می‌کنم سال آینده ضبط آن را شروع کند.

وی همچنان خبر داد مجموعه ترانه‌ «رانندگی در مستی» که ششمین مجموعه ترانه‌ یغما‌گلرویی محسوب می‌شود در آلمان منتشر شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه پانصد صفحه‌ای دارای سه بخش است: اول: گفتگو. مصاحبه‌ای درازآهنگ که توسط حسن علی‌شیری انجام گرفته و در آن به موضوعات مختلفِ هنری اشاره شده است.

گلرویی در آن به بیان دیدگاه‌های خود درباره وضعیت ترانه و موسیقی پیشرو پرداخته است.

بخش دوم این کتاب، گزینه ترانه است. گزینه‌ای از ترانه‌های یغما گلرویی که بین‌ سال‌های هشتاد و پنج تا نَود سروده شده‌اند.

بخش سوم نیز از نگاه دیگران است. این بخش شامل یادداشت‌ و نقد و نظرهایی از هانیبال الخاص، سیامک بهرام‌پرور، محمدعلی بهمنی، حسین پناهی، پرویز پرستویی، عمران صلاحی، اوریانا فالاچی، امیر محمد قاسمی‌زاده، سیاوش قمیشی، حسن علی‌شیری، مسعود کیمیایی، اسفندیار منفردزاده، افشین یداللهی، میثم یوسفی و... است.

یغما گلرویی که چندی پیش یادداشت تند و تیزی درمورد عدم عنوان نامش توسط رضا یزدانی در آلبوم «ساعت بیست و پنج شب» نوشته بود در گفتگو با موسیقی ما درباره احتمال همکاری مجددش با رضا یزدانی عنوان کرد که به رغم دلگیری‌های هنوزش، همچنان با رضا یزدانی رابطه دوستانه دارد و قطع رابطه کاری هیچ اثری در دوستی‌یشان با هم نداشته است.

این ترانه سرا در ضمن اعلام این مطلب، درباره گله‌های خود از رضا یزدانی گفت:  از رضا توقع چنین کاری نداشتم اما قطع همکاری با رضا یزدانی دلیل دیگری جز نیاوردن نام من در آلبوم داشت و آن این بود که رضا در قطعه «داغ» با شاعری کار کرد که من ترجیح می‌دادم ترانه‌هایم در کنار شعر او قرار نگیرد. به عنوان یک ترانه سرا بعد از ده سال همکاری با یک خواننده این حق من است که انتخاب کنم نامم در کنار چه کسانی قرار بگیرد. قبل از اینکه آلبوم منتشر شود به او گفتم ترانه‌های من را در صورتی که شعر آن شاعر در آلبوم هست حذف کند اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد و فقط نام من از اینسرت و جاهای دیگری حذف شد.

وی ادامه داد: امیدوارم رضا در کار با ترانه‌سرایان دیگر موفق باشد و همیشه بهترین آرزو‌ها را برایش داشته و دارم. ما با هم قهر نیستم و تنها همکاری نمی‌کنیم.

 

 

منبع:موسیقی ما


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت18:45---24 آذر 1391
آفرین به یغما
العان دارم رانندگی در مستی رو گوش میدم کارش حرف نداره
شعراش بیستن
یغما جاننگفتمت نرو که رفتنت نتیجتا اشک بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:یغما گلرویی,رانندگی در مستی! , | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب