مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» کیوان ساکت : بداهه نوازی کار راحتی نیست

 


کیوان ساکت که قرار است در تاریخ ۲۴ و ۲۵ مهرماه در شهرهای گنبد و گیلان روی سن رفته و به اجرای قطعاتی از پیش ساخته شده و نیز قطعات بداهه بپردازد در این باره گفت: در حالی به بداهه نوازی می کنم که خیلی ها فکر می کنند که بداهه نوازی کار راحتی است. ولی به نظر من بداهه نوازی کار چندان راحتی نیست  اما من در این کنسرت بخشی را به بداهه نوازی اختصاص داده ام.


وی در ادامه بابیان این که بداهه نوازی برای او کار درخور و قابل توجهی است، گفت: کنسرت یادشده به صورت دوئت با نوزندگی تارو سه تار من و تنبک کوشان یغمایی خواهد بود. بخش از آن نیز بداهه بوده و این امکان را به من می دهد که با دست باز بنوازم.
ساکت همچنین گفت: بداهه نوازی روی سن محاسنی دارد که از آنها می توان به آزاد بودن نوازنده اشاره کرد. دست و بال نوازنده باز است تا هر جور که دلش می خواهد در قالب و چارچوب بنوازد. درست است برای من که سالهاست نوازندگی می کنم، کار چندان سختی نیست ولی مشکلات خودش را دارد.
این مدرس در ادامه از آلبوم جدید خود و انتشار آن خبر داد و گفت: آلبومی را با همکاری و نوازندگی پیانوی سامان احتشامی در دست تولید و ساخت دارم که قرار است به زودی راهی بازار موسیقی شود.
به گفته وی نام این اثر هنوز انتخاب نشده ولی تا پایان پاییز به بازار می آید.
ساکت در خصوص تولیدات زیاد این روزهای موسیقی گفت: حضور این آلبوم ها در بازار موسیقی نه تنها به ضرر ما نیست بلکه به نفع ما نیز هست. چون با این وجود هر کس به دنبال هر موسیقی ای که باشد، تکلیفش را می داند و می داند که از کجا تغذیه شود. ضمن این که موسیقی من و امثال من، مخاطبان خاص خود را طی سالها پیدا کرده ایم. حضور این دوستان با آلبوم هایشان به فروش بیشتر ما کمک می کند. چون بر این باورم که آنها مخاطبان خود را دارند و ما مخاطبان خودمان را.
ساکت در پایان اظهار داشت: من به یک اصل معتقدم و آن این است که هیچ کس جای دیگری را تنگ نمی کند. هر کس می تواند در هر سبک و سیاقی و هر سلیقه ای که دوست دارد، موسیقی کار کند. حالا چون من کار سنگین و سنتی انجام می دهم ، دلیل نمی شود که بخواهم مانع از ادامه کار کردن دیگران شوم. همان طور که حضور من موجب نشده تا کسی نتواند کار کند. هر کس به هر طریقی که می تواند باید به موسیقی و جامعه موسیقی خدمت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:کیوان ساکت,بداهه نوازی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب