مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» غم تنهایی با صدای بهرام پاییز منتشر شد

 

 

بهرام پاییز آلبوم غم تنهایی را به یاد مرحوم فریدون فروغی منتشر کرد. این خواننده که دوست و یاور فریدون فروغی در زمان حیات وی بوده با اعلام این خبر گفت: این آلبوم را به یاد فریدون و برای یادمان وی ساخته‌ام.

پاییز در ادامه خاطر نشان کرد: عنوان این آلبوم، در واقع عنوان یکی از قطعات خوب و شنیدنی این مرحوم است که با صدای ماندگار خود آن را به خوبی اجرا کرده بود. من در این آلبوم نه برای تقلید، بلکه برای یادآوری صدای این هنرمند و زنده کردن صدای او برای نسل جوان‌تر به چنین کاری اقدام کرده و آثار وی را بازخوانی و بازتنظیم کرده‌ام.

وی ادامه داد: «غم تنهایی» شامل ۷ قطعه است که «قوزک پا»، «تنگنا»، «زندون دل»، «ماهی خسته»، «غم تنهایی»، «محمد» و «همیشه غایب» عنوان این قطعات هستند. به گفته وی بازتنظیم قطعات این آلبوم توسط امیر جاویدان انجام شده است.

وی در خصوص انتخاب آثار این خواننده گفت: مرحوم فریدون فروغی از دوستان نزدیک و صمیمی من بود و من نه برای تقلید بلکه برای ارداتی که به ایشان داشتم و نیز صرفا به دلیل علاقه شخصی‌ام به این خواننده و آهنگ‌هایش به خواندن آن‌ها اقدام کرده‌ام.

پاییز در ادامه درباره زمان تنظیم و بازخوانی مجدد این آلبوم گفت: تنظیم مجدد آن‌ها توسط امیر جاویدان و بازخوانی آن‌ها توسط من، سه سال زمان برد و سعی کردم علاوه براینکه کار‌ها را تنظیم مجدد کردهی‌ایم، به اصل آهنگ‌ها و سبک مرحوم فروغی وفادار بمانم.

وی همچنین گفت: تنظیم‌های قطعات این آلبوم با تنظیم‌هایی که مرحوم فروغی اجرا کرده بود، بسیار متفاوت است. تمام حس و حال و هوای کار‌ها رعایت شده ولی نهایتا سعی کرده‌ام با صدای خودم بخوانم و نیز به اصل اثر وفادار بمانم. چرا که تمام هدفم زنده کردن یاد و خاطره مرحوم فروغی و صدای خوب ایشان به نسل جدید است.

وی ادامه داد: برای تنظیم این قطعات از یک سری ساز‌ها مثل فلوت و گیتار و... بهره برده‌ایم و رنگ کار حال و هوای خاصی پیدا کرده است اما سعی کرده‌ایم تنظیم‌های به روزتری را به کار ببریم و بسته به شرایط روز آن‌ها را ارائه کنیم.

تمام حال و هوا و فضای کلی قطعات فروغی در این آلبوم حفظ شده و تنها با اضافه کردن یک سری از ساز‌ها سعی کرده‌ایم رنگ و بوی تازه تری به ان‌ها بدهیموی در پایان گفت: خیلی‌ها براین باور بودند که من نباید به چنین کاری اقدام می‌کردم اما من همه تلاشم این بود که دینی که نسبت به وی دارم را ادا کنم و این کار را کردم.

این آلبوم توسط شرکت ایرانگام منتشر شده است و در بازار موجود است و همه می‌توانند از فروشگاه‌ها آن را خریداری کنند.

قطعه محمد در این آلبوم اما بر اساس شعری از محمدعلی شیرازی و آهنگ و تنظیم مسعود میردامادی اجرا شده است. نوازندگان این آلبوم را امیر جاویدان (گیتار و کیبورد) و افسانه افشار (فلوت) تشکیل می‌دهند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:غم تنهایی,بهرام پاییز,فریدون فروغی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب