مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» وكيل مدافع «محسن يگانه» : حكمي مبني بر ممنوعيت فعاليت هنري «يگانه» صادر نشده است

 

 

 

وكيل مدافع «محسن يگانه» خواننده موسيقي پاپ ايران گفت: ممنوعيت موكلم از فعاليت هنري به خاطر روابط في‌ما بين «يگانه» و دفتر موسيقي وزارت ارشاد است و ارتباطي به دعاوي مطروحه بين موكل و مدير برنامه‌هاي سابقش ندارد.

دكتر محمد سعيدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي موضوع صدور حكمي مبني بر ممنوعيت «يگانه» از فعالت‌هاي هنري، افزود: «يگانه» براي ايجاد هماهنگي‌ها جهت ايجاد كنسرت اوراق سفيد امضايي را به مدير برنامه‌هاي سابقش داده بود كه اين فرد بعضي از اوراق را به دفتر موسيقي تحويل داده و نسخه‌اي را نزد خودش نگه داشته است.

وي ادامه داد: اين فرد در يكي از اين موارد قراردادي را جعل كرده و از سفيد امضاي موكلم سوءاستفاده كرده است و يك دعواي حقوقي را عليه محسن يگانه در دادگاه عمومي تهران مطرح كرده كه ما در آن دادگاه ادعاي جعل كرديم ولي متاسفانه رسيدگي نشد.

وكيل مدافع «يگانه» تصريح كرد: البته ما در خصوص سوءاستفاده مدير برنامه‌هاي سابق موكلم شكايت كيفري مطرح كرده‌ايم كه حتي براي آن فرد قرار هم صادر شد ولي به واسطه طرح دعواي كيفري از سوي موكلم رسيدگي به دعواي حقوقي مطرح شده عليه «يگانه» متوقف شده است.

سعيدي اظهار كرد: متاسفانه مدير برنامه‌هاي سابق موكلم دعواي حقوقي را كه عليه او مطرح شده بود را رسانه‌اي كرده است كه به نظر مي‌رسد براي كسب شهرت دست به اين كار زده باشد، هرچند اين امر از سوي موكلم به عنوان نشر اكاذيب قابل پيگيري است.

وي ادامه داد: دعوايي كه مدير برنامه‌هاي سابق محسن يگانه عليه موكلم اقامه كرده دعواي حقوقي است اما اين فرد در گفت‌وگو با برخي روزنامه‌ها از واژه شكايت استفاده كرده در حالي كه شكايت در دعواي كيفري است نه حقوقي، لذا اين فرد از اين طريق مي‌خواهد به نوعي با حيثيت هنري موكلم بازي كرده و آن را خدشه‌دار كند. براي همين هم درصدد هستيم شكايت جديدي را عليه شخص مورد نظر با عنوان نشر اكاذيب مطرح كنيم.

سعيدي با بيان اينكه ممنوعيت محسن يگانه از فعاليت هنري به طور رسمي به من يا موكلم ابلاغ نشده است، گفت: مدير برنامه‌هاي سابق موكلم در گفت‌وگو‌هايي عنوان كرده، با شكايتي كه از سوي او مطرح شده محسن يگانه از ادامه فعاليت هنري منع شده است، در حالي كه اين خلاف واقع است و حكمي مبني بر ممنوعيت موكلم از كار توسط هيچ دادگاهي صادر نشده است.

وكيل مدافع محسن يگانه در پايان گفت: در امور داخلي وزارت ارشاد ممكن است هنرمندان به دلايلي از انجام فعاليت هنري ممنوع شوند كه ممنوعيت محسن يگانه از فعاليت هنري از اين موارد است كه به زودي مرتفع خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:محسن یگانه,ممنوع الکاری, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب