مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» شایعه ممنوع الكار شدن «محسن يگانه» شوك بزرگي است كه دوستداران اين خواننده را بهت زده كرده است

 

 

شانس بزرگ يگانه روز انتشار خبر ممنوع الكار شدن اش بود كه دقيقا يك روز قبل از تعطيلات عيد فطر اتفاق افتاد كه تمام رسانه ها به حالت نيمه تعطيل به سر مي برند و خبري از آن شور و حال رسانه اي در كشور وجود ندارد.

خبر صبح روز سه شنبه ، يك روز مانده به عيد فطر با تيتر: « محسن يگانه هم ممنوع الكار شد» بروي خروجي يكي از خبرگزاري ها رفت و با سرعت نور در سايت هاي غير رسمي و وبلاگ هاي هواداري پيچيد. ولي با گذشت چند روز از اين خبر هنوز هيچ رسانه رسمي و قدرتمندي به آن واكنش نشان نداده و با توجه به كهنه شدن آن، ديگر بعيد است كسي به پي گيري دلايل آن بپردازد. در حالي كه انتشار اين خبر هواداران این خواننده را نگران کرده است، دلايل اين اتفاق هرگز از سوي دو طرف دعوا رسانه اي نشده است ...


اگر قرار باشد دلايل اصلي اين اتفاق را مورد بررسي قرار دهيم بايد نگاهي گذري و كوتاه را به پنج سال پيش بيندازيم.

محسن يگانه جوان با استعداد و به قولي نابغه اي است كه قطعات زير زميني اش به شدت مورد توجه عموم قرار گرفته و كارهايش را مي شود در تمام نقاط شهر شنيد. «زيرزميني» بودن اش معظل بزرگ اوست و دغدغه مجوز گرفتن، بزرگترين چيزي كه همه فكر و ذكرش را به خود مشغول كرده است .

آشنايي اش با علي چراغعلي ، اتفاق خوبي بود كه نويد روزهاي بهتري را در آينده به او مي داد. اين آشنايي به همخانه شدن او و مدير برنامه اش (چراغعلي) در خيابان پاكستان، كوچه حكيم منتهي شد و صميميت اين دو به قدري بالا گرفت كه يگانه در تمام برنامه هاي زنده اش، از روي استيج چراغعلي را با لفظ «برادر بزرگ تر» به مردم معرفي مي كرد و از همه مي خواست مدير برنامه اش را هر چقدر كه او را (يگانه را) دوست دارند، تشويق كنند!

  • آلبوم اول
اولين آلبوم يگانه « نفس هاي بي هدف» با تلاش چراغعلي و پي گيري هاي يگانه بالاخره وارد بازار شد تا يگانه بتواند خود را جزيي از بازار رسمي پاپ به حساب بياورد. بازار كنسرت هاي اين خواننده داغ داغ شد و بحث هاي مالي وارد سيستم كاري اين دو شد.

در سال اول هيچ مشكلي بوجود نيامد و همه چيز در حالت عادي پيش رفت. يگانه از تهران گرفته تا رشت و كيش و قشم و تبريز و بسيار از شهرهاي ديگر بروي استيج رفت و شرايط مالي خوبي را در يك سال توانست كسب كند. از همان ابتداي كار هم بحث قرارداد كاري بين اين دو به نحوي بود كه چراغعلي 25 درصد كل در آمدهاي كنسرت را از آن خود می‌کرد و بقيه به حساب يگانه واريز مي شد. روزها گذشت و گذشت و بازار كنسرت هاي يگانه هر روز داغ تر هم شد. حتي پاي اجراهاي خارج از كشور هم به برنامه هاي اين خواننده باز شد. اوضاع خوب بود و خواننده اي ديگر در وصف اين اوضاع خواند: «همه چي آرومه ، من چقدر خوشحالم...!»

  •  وقتي ورق برگشت
هيچكس نفهميد چه اتفاقي افتاد كه يگانه در يك فايل صوتي كه روي اينترنت منتشر كرد، از اتمام همكاري اش با چراغعلي خبر داد. اين اتفاق در شرايطي بود كه يگانه در تدارك آلبوم دوم اش بود و روز به روز بر طرفدارانش افزوده مي شد.

چراغعلي ولي در گفتگويي در واكنش به اين خبر گفت كه خواننده اش با او قرارداد دارد و عملا نمي تواند اين كار را انجام دهد. اما يگانه اين كار را انجام داد و ديگر تلفن هاي چراغعلي را هم جواب نداد. روند كنسرت ها و برنامه هاي اين خواننده به قوت خود باقي بود ولي اين بار يك نفر ديگر مسئوليت تمام اين برنامه ها را بر عهده داشت. كسي كه از مدت ها پيش مسئوليت رهبري اركستر يگانه را بر عهده داشت و از قرار معلوم مدير برنامه هاي جديد اين خواننده هم شده بود. او كسي نبود جز :«علي ثابت»، موزيسين شناخته شده و معتبر دنياي موسيقي پاپ كه چراغعلي او را به دور زدن وی محكوم مي‌كند و ادعا دارد او باعث شده يگانه اين تصميم را بگيرد .

  • هميشه پاي يك شكايت در ميان است!
يگانه اعتقاد داشت كه هيچ قراردادي بين او و چراغعلي وجود ندارد و آنها با هم سفيد امضا كرده اند. يعني تا هر وقتي كه دو طرف تمايل به همكاري با هم داشته اند. اما مدارك چراغعلي چيز ديگري را نشان مي داد و برگه اي را به عنوان سند و مدرك به دادگاه ارائه داده كه در آن به قرارداد بلند مدتي اشاره شده كه يگانه هم آنرا امضا كرده. يگانه هم در واكنش به اين مدارك ادعا كرده كه هم جعل امضا در كار بوده و هم اينكه در يكي از اين نسخه ها او برگه اي سفيد را امضا كرده و بعد از امضاي اين برگه سفيد، مفاد آن نوشته شده است!!

اينكه چه كسي راست مي گويد و چه كسي دروغ را قطعا نمي شود به اين زودي ها متوجه شد ولي چيزي كه مشخص است، راي دادگاه است كه عليه يگانه صادر شده و پس از اين راي هم جنجالهاي فراواني رخ داده كه هيچكس از آنها خبر ندارد. براي خبر دار شدن برخي از اين جنجالها، پاراگراف بعدي را از دست ندهيد...

  • تهديدها كار ساز نشد
هيچكس نفهميد در پشت صحنه كنسرت نمايشگاه بين المللي محسن يگانه چه گذشت. علي چراغعلي چطور خودش را به «بك استيج» رساند و آن اتفاقات بد و بگومگو ها و تهديد هاي معنا دار چطور و به كدامين قصد اتفاق افتاد. چراغعلي ادعا مي كرد كه همه امتياز آلبوم يگانه به نام او است و يگانه نمي تواند آنرا در برنامه اش اجرا كند و اين خواننده هم هيچ رقمه حاضر نبود كوتاه بيايد و آن اتفاق ها كه ديگر بيشتر از اين نمي شود وارد اش شد!
يگانه روي سن رفت، برنامه اش را با تمام جزئيات اش اجرا كرد و پائين آمد.

تبعات آن اجرا و مشكلات بعدي دست در دست هم داد تا اتفاقي كه نبايد مي افتاد ، افتاد و به حكم دادگاه، اين خواننده تا كسب رضايت مدير برنامه سابق اش از كليه اجراها و فعاليت هاي موسيقي اش تعليق شود.

  • يا قرارداد 5 ساله، يا 130 ميليون نقد...!
علي چراغعلي ادعا دارد كه يگانه براي رضايت او يا بايد با همان قرارداد 5 ساله را كه با او به اتمام نرسانده را تجديد كند و يا غرامت 130 ميليون توماني به او بپردازد. البته اين حكم از برج 7 سال قبل صادر شده بود و چراغعلي ادعا دارد مي خواست با حسن نيت آنرا حل و فصل كند ولي چون طرف مقابل حاضر به قبول ماجرا نشده ، دست به ممنوع الكار كرد يگانه كرده است .

يگانه هم فعلا سكوت اختيار كرده و هيچ اظهار نظري در اين مورد ندارد. بايد ديد بالاخره كدام طرف دعوا مي تواند حرفش را به كرسي بنشاند.

 

 
منبع : موسیقی ما و تماشا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:محسن یگانه,علی چراغعلی,ممنوع الکاری, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب