مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» فيس‌بوك زندگي خواننده مشهور پاپ را متلاشي كرد!

 

 

يكي از خوانندگان مطرح موسيقي پاپ ايران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارايه كرد. او دليل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با كساني خواند كه قبل از ازدواج با آنها آشنايي داشته است.

اين خواننده مشهور در اين‌باره گفت: من در زندگي مشترك با همسرم هيچ كمبودي براي او و دخترم نگذاشته‌ام و او با اين كار به خوبي جواب محبت‌ها و اعتماد من را داد.

وي افزود: من به دليل حرفه‌اي كه دارم خيلي راحت مي‌توانستم به همسر و زندگي مشترك‌مان خيانت كنم اما هرگز به خود اجازه چنين كاري را ندادم، زيرا خود را از همان ابتدا متعهد به زندگي و همسرم مي‌دانستم اما او خيلي راحت به زندگي يازده ساله‌مان پشت كرد.

اين خواننده پاپ در پاسخ به پرسش قاضي دادگاه مبني بر اينكه مگر همسرت در حق زندگي‌تان چه كار اشتباهي را مرتكب شده است، گفت: همسرم از طريق facebook با كساني كه قبل از ازدواج‌مان آشنايي داشته است، مجددا ارتباط برقرار كرده است، ابتدا من اين مساله را متوجه نشدم ‌اما يك‌بار فراموش كرده بود كه صفحه‌اش را در فيس‌بوك ببندد و من به طور اتفاقي همه چيز را ديدم، ارتباط آنها با توجه به نوع پيام‌هاي‌شان بسيار صميمي بود، زماني كه از او درباره اين كارش توضيح خواستم گفت آنها دوستان خانوادگي ما هستند و من يكي دوستي ساده با آنها دارم.

وي درحالي كه به شدت عصباني شده بود، ادامه داد: همسرم در حق من خيانت كرده، او حتي به فكر دختر 10 ‌ساله‌اش نبود و زندگي‌مان را متلاشي كرد، من ديگر نمي‌توانم با چنين فردي به زندگي ادامه دهم.

همسر اين خواننده پاپ در حالي كه به آرامي گريه مي‌كرد، عنوان كرد: من اشتباه خود را قبول دارم و از همسرم مي‌خواهم به خاطر دخترمان گذشت كند. زيرا من هم يك‌بار در زندگي اشتباه او را ناديده گرفتم و از او نيز همين را مي‌خواهم.

اين خواننده جوان در پاسخ به همسرش گفت: من خيانت همسرم را نمي‌توانم فراموش كنم و ديگر به او اعتماد ندارم و بدون اعتماد نمي‌شود به زندگي مشترك ادامه داد.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و از آنها خواست طي 20 روز آينده داورهاي خود را به دادگاه معرفي كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:خواننده پاپ,فیس بوک, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب