مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» پوستر تور اروپايي محمدرضا شجريان طراحي شد

 

 

پوستر تور اروپايي استاد محمدرضا شجريان و گروه شهناز به سرپرستي مجيد درخشاني توسط مژگان شجريان طراحي و اجرا شد و به زبان‌هاي گوناگون در كشورهاي مختلف ارائه خواهد شد.

مژگان شجريان درباره طراحي پوستر اين تور توضيح داد: در طراحي پوسترها ترجيح مي‌دهم از رنگ‌هاي سنگين‌تري استفاده كنم، به اين دليل كه اين ويژگي به نوع موسيقي که ارائه مي‌شود نزديك‌تر است.

او اضافه كرد: علت استفاده از رنگ قرمز به جاي رنگ آبي که با موسيقي ايراني هماهنگ‌تراست اين است که رنگ قرمز در زمينه مشكي تضاد بيشتري نسبت به آبي داشته و نظر مخاطب را در کشورهايي که همه جا رنگ است، بيشتر به پوستر جلب مي‌کند.

مژگان شجريان درباره استفاده از عكس استاد شجريان در اين پوستر گفت: «استفاده از عكس افرادي كه در زمينه هنر شناخته شده نيستند چندان الزامي نيست، اما چون استاد شجريان چهره‌ شناخته شده‌اي در ميان مردم دارند، حضور عكس به جذب بيشتر مردم كمك مي‌كند.»

گفته مي‌شود:اين تنها دليل استفاده عكس چهره استاد محمدرضا شجريان از سوي طراح پوستر نيست، از آنجايي كه در پوستر سال‌هاي گذشته از عكس گروه شهناز نيز در کنار عکس استاد، استفاده شده‌ بود، اين بار براي ايجاد تفاوت از عکس استاد شجريان به تنهايي استفاده شده است.

مژگان شجريان كه همواره طراحي پوسترهاي آثار و كنسرت هاي محمدرضا شجريان را برعهده دارد، به استفاده از فونت‌ها و نوشتار پوستر اشاره كرد و گفت:«از طرف برگزاركنندگان اروپايي تاكيد شد كه در پوستر تنها از يك فونت استفاده كنيم. آنان دليل اين امر را عدم استقبال مردم از پوسترهاي شلوغ با فونت‌هاي متعدد اعلام كردند. به همين دليل تنها از دو فونت در اين پوستر استفاده كردم. گرچه ترجيح مي‌دهم از فونت‌هاي مختلف استفاده كنم تا به اين طريق پوستر متنوع‌تر شود.»

مژگان شجريان افزود: «استفاده از خط زيباي استاد يدالله کابلي با عنوان « کنسرت محمدرضا شجريان و گروه شهناز» ، يكي ديگر از ترفند‌هايست كه مخاطبان را به ديدن پوستر كنسرت تشويق کرده و آنان را از اجراي موسيقي توسط کشوري ديگر آگاه مي‌کند.»

تور استاد محمدرضا شجريان و گروه شهناز از استانبول تركيه آغاز و در كلن آلمان پايان مي‌يابد، در اين سري از کنسرت‌ها آثاري از استاد جليل شهناز، محمدرضا شجريان و مجيد درخشاني در دو بخش سه گاه و بيات اصفهان براي اولين بار به اجرا در خواهد آمد.

اين تور در شهرهاي استانبول ـ تركيه(16 سپتامبر)، آمستردام ـ هلند(30 سپتامبر )، بروکسل ـ بلژيک(اول اکتبر)، ماينز ـ آلمان(سوم اکتبر)، برلين ـ آلمان(14 اکتبر)، هامبورگ ـ آلمان(15 اکتبر)، لندن ـ انگلستان(18 اکتبر)، ادينبورگ ـ انگلستان(19 اکتبر)، مونيخ ـ آلمان(21 اکتبر)، وين ـ اتريش(22 اکتبر)، گوتبرگ ـ سوئد(27 اکتبر)،استکهلم ـ سوئد(29 اکتبر)، کلن ـ آلمان(30 اکتبر) اجراي برنامه خواهند داشت.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:محمدرضا شجريان,مژگان شجريان,تور اروپايي, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب