مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» عليرضا قرباني به شيراز سفر مي‌كند

 

عليرضا قرباني براي اركستر موسيقي ملي ايران در شيراز مي‌خواند.

 

 
 

به گزارش  روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس، اركستر موسيقي ملي ايران پس از اجرا در جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر، نخستين برنامه خود را در شيراز با اجراي قطعات خاطره‌انگيزي از استاد روح‌الله خالقي در بزرگداشت اين استاد گرانقدر موسيقي ايران به روي صحنه مي‌برد.
در اين كنسرت كه بيش از يكصد نفر نوازنده و كريست حضور دارند، برديا كيارس در مقام رهبر اركستر و عليرضا قرباني به عنوان خواننده اركستر موسيقي ايران را همراهمي مي‌كنند.
اين خواننده مطرح و پركار موسيقي ايران از 12سالگي به‌طور رسمي آموختن موسيقي ايراني را شروع كرد و با رديف‌هاي آوازي آشنا شد.
او طي اين سال‌ها زير نظر اساتيدي مانند مهدي فلاح، مرحوم دكتر حسين عمومي، احمد ابراهيمي و مرحوم علي تجويدي كار كرده است.
زنده‌ياد تجويدي او را به فرهاد فخرالديني معرفي كرد تا از سال 78 به عنوان خواننده رسمي اركستر ملي فعاليتش را آغاز كند كه حاصلش كنسرت‌هاي فراواني در نقاط مختلف كشور و انتشار آلبوم «اشتياق» است.
عليرضا قرباني كه جزو نسل جديد خوانندگان موسيقي ايراني است، توانسته با صداي گيرا، انتخاب‌هاي مناسب و نجابت ذاتي خود، جايگاه خاصي در ميان خوانندگان قديمي و جديد كشور پيدا كند.
حنجره تواناي او به خوبي از عهده خواندن تصنيف‌ها و آوازهاي ايراني بر مي‌آيد و به همين دليل نيز آهنگسازان پيشكسوت موسيقي ايران، روي او حساب ويژه اي مي‌كنند.
قرباني اما با خواندن روي تيتراژ سريال‌هايي نظير «كيف انگليسي»، «شب دهم» و «مدار صفردرجه» به يك چهره مطرح و محبوب ميان مخاطبان عمومي تلويزيون تبديل شد.
اجراي اين قطعات قرباني را به تكرار تجربه در قالب موسيقي پلي فونيك و اركسترال ترغيب كرد تا جايي كه قطعات بسياري را در اين گونه با آهنگسازي فردين خلعتبري اجرا كرد كه قرار است 15 قطعه از آنها در كنسرت اركستر مجلسي ايرانيان اجرا شوند.
«سايه آفتاب» و «ملاصدرا» نيز دو تجربه ديگر عليرضا قرباني در عرصه اجراي تيتراژ سريال‌هاي تلويزيوني‌اند.
قرباني اما مرد اجراهاي زنده است، او همراه با گروه اشتياق، كنسرت‌هاي فراواني را در فستيوال‌ها و سالن‌هاي نقاط مختلف دنيا برگزار كرده و به نوعي پركارترين خواننده ايراني در خارج از كشور محسوب مي‌شود.
همچنين تا امروز 10 آلبوم با نام‌هاي «روي در آفتاب 1و2»، «اشتياق»، «فصل باران»، «خشت و خاك»، «سوگواران خموش»، «سرو روان»، «قاف عشق»، «سمفوني مولانا» و «رسواي زمانه» با صداي عليرضا قرباني به بازار عرضه شده است.
او در اين آلبوم‌ها با آهنگسازاني نظير همايون خرم، فرهاد فخرالديني، مجيد درخشاني، هوشنگ كامكار، فردين خلعتبري، پژمان طاهري، صادق چراغي، علي قمصري و... همكاري كرده است.
قرباني قرار است همراه با اركستر ملي ايران امروز و فردا در باغ عفيف آباد شيراز قطعاتي را بخواند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:عليرضا قرباني,ارکستر موسیقی ملی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب