مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» راز موفقیت ادل ADELE

 

 

 

 

 

Adele1-250

آلبوم دوم ادل Adele با عنوان ۲۱، برای ۹ هفته متوالی در صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی پاپ بریتانیا قرار داشت. برای یک خواننده زن چنین موفقیتی فقط با رکورد مدونا برابری می‌کند. ولی ادل چگونه توانسته است به این موفقیت برسد؟

ادل اولین بار در رقابت‌های بهترین موسیقی بی‌بی‌سی در سال ۲۰۰۸ مورد توجه قرار گرفت. در سن ۱۹ سالگی او توانست در این رقابت‌ها به جایزه اصلی دست یابد و به این ترتیب جوان‌ترین خواننده‌ای شد که تا کنون این جایزه را از سوی منتقدان سر‌شناس موسیقی، رسانه‌ها و وب‌لاگ نویسان دریافت کرده است.


اولین آلبوم او به نام ۱۹ که حدود دو سال پیش به بازار آمد، تا کنون یک میلیون و یکصد هزار نسخه فروش داشته و در تمام این 106 هفته جایی در جدول آلبوم‌های پر فروش موسیقی بریتانیا داشته است. در چندین هفته اخیر نیز این آلبوم در ردیف‌های بالای این جدول بوده است. ادل به خاطر ترانه خود به نام "در پی پیاده رو‌ها" در بخش‌های بهترین خواننده نوظهور و بهترین اجرا توسط یک خواننده پاپ زن، جایزه مهم "گرمی" را از آن خود کرد.

آلبوم دوم ادل به نام ۲۱ از زمان عرضه آن در ۹ هفته یک میلیون و پانصد هزار نسخه فروش داشته و بسیاری از ترانه‌های آن در جدول پرفروش ترین‌های موسیقی پاپ بریتانیا بوده است. از جمله ترانه "کسی مثل تو" که جزو پرفروش‌ترین‌های سال شد .




2 اکنون او در زمره خوانندگان سر‌شناس و تثبیت شده‌ای مثل دیدو و لیونا لوئیس قرار می‌گیرد که از معدود خوانندگان زن بریتانیایی هستند که آلبوم آن‌ها حداقل برای ۶ هفته متوالی در صدر جدول پر‌فروش‌ترین‌های موسیقی بریتانیا بوده است. پخش مکرر بازخوانی او از یکی از ترانه‌های باب دیلن به نام "طوری که عشق مرا حس کنی" در برنامه پرطرفدار "اکس فکتور" باعث محبوبیت بیشتر این خواننده جوان شد. همچنین هنرنمایی ادل در مراسم "بریت اواردز" مسلما به فروش آلبوم و ترانه‌های وی کمک زیادی کرده است.



پل ویلیامز نیز اشاره می‌کند که در سالهای اخیر بازار فروش آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا دستخوش تغییر شده و می‌افزاید: "تعداد فروش آلبوم‌ها دیگر به کثرت گذشته نیست بنابراین برای رسیدن به مقام اول در جدول پرفروش‌ترین‌ها، دیگر لازم نیست که خوانندگان مثل سالهای قبل آنقدر فروش داشته باشند."


Adele-460



در هر حال تعداد فروش آلبوم‌های ادل چشمگیر است. گذشته از عامل زمان و بازاریابی هوشمندانه یکی از دلایل موفقیت ادل برقرار تماس نزدیک با تماشاگران و مخاطبان است. مردم او را یک هنرمند و استعداد واقعی تلقی می‌کنند. در دورانی که تعداد بیش از حدی از خوانندگان دست سازی شده و به اصطلاح کارخانه‌ای به بازار می‌آیند کسی مثل ادل همچون یک نسیم تازه است.

 

 

منبع:آهنگ سرا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:موسیقی,ادل,adele, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب