مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» کنسرت شهرام ناظری بدون حضور خبرنگاران

 

شهرام ناظري خواننده پيشكسوت موسيقي سنتي از فردا به مدت 4 شب در تهران كنسرت

خود را بدون حضور خبرنگاران برگزار مي‌كند.

 

 
 

 شهرام ناظري به همراه گروه و پسرش حافظ ناظري قصد دارد از فردا به مدت 4 شب در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران كنسرت شاهنامه خواني خود را برگزار كند اما اين كنسرت در حالي اجرا مي‌شود كه خبرنگاران هيچ سهمي از اين كنسرت موسيقي سنتي ايران ندارند.

 

شهرام ناظري از جمله خوانندگاني است كه در طول سال‌ها فعاليت خود، به‌واسطه تلاش خود و ارائه هنرش و نيز نقش پررنگ خبرنگاران به جامعه و مردم معرفي شده است. در واقع خبرنگاران كه واسطه بين مردم و هنرمندان هستند توانستند اخبار لحظه به لحظه اين هنرمند برجسته و ديگران را به گوش مردم برسانند اما با گذشت سال‌ها نه تنها ارتباط ايشان با خبرنگاران بيشتر نشده بلكه ديگر در آخرين كنسرت اين هنرمند خبرنگاران ديگر جايي ندارند.

 

اين در حالي است كه جامعه خبري هفته گذشته در آخرين نشستي كه اين هنرمند همراه با پسرش حافظ و ديگر هنرمندان به منظور معرفي سمفوني رومي برگزار كرده بود حضوري چشمگير داشتند.

 

البته در اين نشست نيز به دلايل نامعلوم و بر خلاف گذشته ناظري از توضيح درباره اين كنسرت سرباز زد و در يك جمله در پاسخ به سوال نماينده يكي از رسانه ها تنها تاريخ اجرا را اعلام كرد.

 

به گزارش فارس، حال اين سوال‌ها مطرح است كه آيا خبرنگار تنها وظيفه اطلاع‌رساني قبل از رخ دادن اتفاق را دارد؟ آيا اين واسطه بين مردم و هنرمندان تنها بايد انتقال دهنده آنچه خود هنرمندان مي‌خواهند بايد باشد؟ آيا خبرنگار نبايد در كنسرت يكي از بزرگان موسيقي سنتي راوي اجرا باشد؟

 

در بررسي اين سوال‌ها اين نكته در ذهن تداعي مي‌شود كه شايد اتفاقي در كنسرت در حال رخ دادن است كه بايد از چشم خبرنگار به دور باشد و يا اين كه هنرمندان اين اجرا با خيالي آسوده از پرشدن سالن آن هم به‌واسطه اطلاع‌رساني رسانه‌ها، ديگر نيازي به حضور خبرنگار نمي‌بينند.

 

با توجه به زمان باقي‌مانده تا زمان اجرا برگزار كنندگان نه تنها پاسخ‌گوي اين مورد نيستند بلكه در مواردي نيز عنوان كرده‌اند كه آقاي ناظري براي خبرنگاران بليت در نظر نگرفته‌ است.

 

با ذكر تمام اين موارد ناظري از فردا بدون حضور حتي يك خبرنگار و در سكوت كامل خبري در سالن نمايشگاه بين‌المللي تهران به روي صحنه مي‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب