مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» گروه آوازي تهران ايراني و اروپايي خواند

 

 
با حضور معاون هنري ارشاد در جشنواره موسيقي فجر؛
 
گروه آوازي تهران ايراني و اروپايي خواند

 گروه آوازي تهران با حركات نمايشي و با خوانندگي وحيد تاج اجرايي متفاوتي را در جشنواره موسيقي فجر ارائه كرد.

 

در اين اجرا كه شب گذشته با حضور حميد شاه آبادي معاون هنري ارشاد و شهرداد روحاني رهبر اركستر در تالار وحدت برگزار شد گروه آوازي تهران به رهبري ميلاد عمرانلو به روي صحنه آمد و در بخش اول قطعات كلاسيكي چون اُوِرتور باربِر سِويل از روسيني،‌ اِلِژي و والس سوئيت جاز و ايراتي همچون طرب انگيز از شهرام توكلي، طلوع ميلاد عمرانلو، خوشه چين از ساخته هاي روح اله خالقي با تنظيم شهرام توكلي، خاك مهر آئين از علي اكبر قرباني و توي ماهنيسي از توفيق قلي‌اف با تنظيم ميلاد عمرانلو را اجرا كردند كه در اجراي قطعات طرب انگيز، طلوع، خوشه چين و مهر آئين وحيد تاج به عنوان خواننده آواز سنتي گروه را همراهي كرد.
يكي از شاخصه‌هاي گروه آوازي تهران كه اين گروه را با سايرين متفاوت كرده اجراي بدون ساز است چرا كه اعضا با آواز صداي سازهاي مختلف را توليد مي‌كنند كه اين اتفاق باعث صدرنشيني اين گروه در ايران و فستيوال‌هاي خارجي شده است.
به گزارش فارس،‌ بخش دوم كنسرت گروه آوازي تهران به اجراي آثار فلكلور و اروپايي اختصاص داشت به گونه‌اي كه گروه ابتدا قطعه پرواز زنبور عسل اثر كورساكف را با شيوه خاص و با حركات نمايشي خواندند كه بسيار مورد استقبال قرار گرفت.
بعد از اين كار گروه قطعه waltzing matilda را اجرا كرد كه يكي از اعضا در توضيح اين اثر گفت: قطعه دوره گرد يك اثر استراليايي است كه در اين كشور به سرود ملي غير رسمي آنها تبديل شده ، اين قطعه روايت مرد دوره گردي است كه از شدت گرسنگي گوسفندي را مي‌كشد، هنگامي كه صاحب گوسفند با ماموران پليس سر مي‌رسد، از ترس مجازات اين كار كه در آن زمان اعدام بوده، خود را در بركه‌اي غرق مي‌كند .از آن پس اين افسانه شكل گرفته كه روح او در آن حوالي به دزديدن گوسفندان مشغول است.
اجراي قطعه دوره گرد با دو تك خوان انجام شد. پس از آن تِمِ سينما پاراديزو و چيابلادو اجرا و سپس ميلاد عمرانلو با كلاه كابويي قطعه خوب - بد - زشت را همراه با حركات نمايشي اجرا با گروه اجرا كرد.
گروه آوازي تهران بعد از اجراي دو قطعه ديگر، با تشويق هاي مردم موسيقي كارتون فوتباليست‌ها رو به عنوان قطعه پاياني اجرا كردند.
اجراي اين گروه در جشنواره موسيقي فجر را مي‌توان به عنوان يكي از بهترين اجراي هاي جشنواره در اين سه روز محسوب كرد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:اخبار موسیقی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب