مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» عاشقانه‌ترين جمله در ادبيات انگليس انتخاب شد

 

 
 
عاشقانه‌ترين جمله در ادبيات انگليس انتخاب شد

جمله‌اي از رمان «بلندي‌هاي بادگير» به قلم نويسنده انگليسي «اميلي برونته» به عنوان برترين و عاشقانه‌ترين جمله در آثار ادبي انگليس انتخاب و معرفي شد.

 

  انتخاب عاشقانه‌ترين جمله در ادبيات انگليس بر اساس يك نظرسنجي كه با حضور 2000 مخاطب ادبي بزرگسال برگزار شده بود انتخاب شد.
در اين نظر سنجي مخاطبان ادبي يك جمله از رمان «بلندي‌هاي بادگير» اثر «اميلي برونته» را به عنوان برترين جمله انتخاب كردند.
20 درصد از شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي به جمله «روح ما از هر چه كه ساخته شده، جنس روح من با روح او يكي است» نوشته «برونته» را به عنوان عاشقانه‌ترين جمله انتخاب كردند.
علاوه بر اين جمله از «برونته» كه به عنوان يكي از نويسندگان صاحب نام قرن نوزدهم انگليس شناخته مي‌شود از شخصيت‌هاي ادبي و نويسندگان ديگري همچون «ويليام شكسپير»، «دبليو اچ اودن»، «ناپلئون بناپارت»، «رابرت براونينگ» و «روبرت برنز» نام برده شده است.
در اين نظرسنجي علاوه بر جمله «اميلي برونته» از رمان «رمئو و ژوليت» اثر «ويليام شكسپير» جمله «آرام، اين چه نوري است كه از پنجره به درون مي‌تابد؟ آنجا مشرق است و ژوليت همچون خورشيد درخشان» و از «رابرت براونينگ» جمله «با من پير شو، بهترين اتفاق‌ها منتظر ما هستند» و جمله «او براي من شمال، جنوب، مشرق و مغرب بود، يك هفته كار و تعطيلي آخر هفته بود، ظهر و نيمه شب، كلام و آهنگ من بود. تصور مي‌كردم عشق تا ابد ماندگار باشد اما اشتباه مي‌كردم» از «دبيلو اچ اودن» نيز در اين نظر سنجي شركت داده شد.
شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي با مطالعه جمله‌هاي ثبت شده از سوي بزرگترين نويسندگان و شخصيت‌هاي ادبي در تاريخ جمله «برونته» در «بلندي هاي بادگير» را به عنوان عاشقانه‌ترين جمله انتخاب كردند.

 

خبرگزاري فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب