مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» کنفرانس مطبوعاتی احسان حق شناس برگزار شد

 

پست الکترونیکی چاپ PDF

امروز پنج شنبه هفتم بهمن کنفرانس مطبوعاتی احسان حق شناس به بهانه انتشار آلبوم جدید "تیک تیک" برگزار شد . در این کنفرانس که در هتل کوروش برگزار شد ؛ فرید احمدی ، احسان حق شناس ، فرزاد جلالی ، امیر توسلی حضور داشتند و مازیار فلاحی هم که از قبل قرار بود حضور داشته باشد به کنفرانس نرسید .

محور صحبت ها در این کنفرانس بررسی آلبوم جدید احسان حق شناس به نام تیک تیک بود که این آلبوم شنبه هفته آینده وارد بازار موسیقی می شود . خبرنگار مجله موسیقی پرشیا به دعوت تهیه کنندگان این آلبوم در این کنفرانس حضور یافت و در زیر نکات و صحبت ها پیرامون این آلبوم را می توانید بخوانید :

 

-- شرکت پخش الوند این آلبوم را منتشر می کند و این در حالیست که بعد از قطع همکاری الوند با تهیه کنندگان مجموعه قهوه تلخ این شایعه به وجود آمده بود که این شرکت در حال کناری گیری از پخش آثار فرهنگیست ؛ فرزاد جلالی مسئول این شرکت با رد این شایعات بر فعالیت بیشتر شرکت تاکید کرد و گفت در این عرصه رقیبی ندارد .

 

-- فرید احمدی شاعر دو ترانه از آلبوم تیک تیک فضای ترانه هایش را عاشقانه توصیف کرد و گفت ترانه هایش در این آلبوم هم ؛ دور از فضای اصلیش نیست ، فرید احمدی با اشاره به قالب شکنی هایش در ترانه گفت : دوست دارم با واژه هایم برای آهنگسازان شور و حال جدیدی ایجاد کنم و خواننده را به ایجاد فضاهای جدید ترغیب کنم .

 

-- احسان حق شناس فضای تنظیم های این آلبوم را متفاوت ولی در همان چهارچوب سبک خود دانست و با این توصیف که مردم ما غیر قابل پیش بینی هستند ابراز امیدواری کرد با تلاشی که برای تبلیغ این آلبوم صورت گرفته این آلبوم با موفقیت و اقبال عمومی روبرو خواهد شد .

 

-- در ادامه فرزاد جلالی با اشاره به تبلیغات گسترده برای این آلبوم ؛ این اتفاق را برای موسیقی پاپ کشور امیدوارکننده دانست و با توجه به تاریخ بسیار خوبی که برای انتشار این آلبوم در نظر گرفته شده به موفقیت آن بسیار امید است.

 

-- امیر توسلی آهنگ ساز قطعه تیک تیک هم با بیان این نکته که تغییر سبک در کارم را دوست دارم ادامه داد به موسیقی راک گرایش دارم ولی چون سبک راک در ایران با مشکلاتی همراه است ترجیح می دهم در زمینه پاپ فعالیت کنم . توسلی با اشاره به موسیقی پاپ داخل کشور؛ مهمترین مشکل این موسیقی را بحث ترانه دانست و این نکته که ترانه سرایان مشکلات فراوانی در این راه دارند و در کل موسیقی پاپ ما چیزی برای تحلیل ندارد .

در ادامه او با اشاره به آلبوم تیک تیک بیان داشت یک سری بافت های ریتمیک مورد توجه مردم قرار دارد که همیشه جواب می دهد و ما سعی کردیم این معیار ها را در نظر داشته باشیم .

 

-- احسان حق شناس در پایان بیان داشت ، قرار بود بنیامین مدیریت و انتخاب آهنگ های آلبوم را داشته باشد ولی این امر صورت نگرفت و امیر توسلی همراه تمام مجموعه ی تهیه کنندگان آلبوم در مورد آلبوم نظر دادند و 25 آهنگ ضبط و آماده شد و در نهایت 11 کار را انتخاب کردیم و در آلبوم قرار دادیم .

 

در پایان جلسه فرزاد جلالی با اشاره به مشکلات هنری و همچنین کپی آثار هنری از همه ی مردم خواهش کرد لطفآ این اثر را کپی نکنند ...

آلبوم تیک تیک شنبه به بازار خواهد آمد . این آلبوم 12 ترک با نام های : تیک تیک ، ای وای قلبم ، منو ببخش ، ساحل تنهائیام ، عاشقم نشده ، احساس تو ، هوا گرمه ، فایده نداره ، نمی دونی ، عاشقم ، تا دریا ؛ دارد .

 

پرشیامگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب