مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» رباعی - بهرام مژدهی



 

 


 

 

شب های پر التهاب را می فهمم

 

 

 

در آینه اضطـــــراب را می فهمم

 

 

 

حالاکه سقوط کرده ام ازچشمت

 

 

 

افتادن یک شهاب را می فهمم

 

 

 

 


 

 

 

 

 

بیماری لاعــــــلاج دارم برگرد

 

 

 

یعنی به تو احتیاج دارم برگرد

 

 

 

این بار که با نیت خیر آمده ام

 

 

 

تصمیم به ازدواج دارم بــرگرد

 

 

 


 

 

 

 

هی سنگ بزن به شیشه عادت دارم



 

بشکـــــن تو مــــــرا دوباره طاقت دارم



 

صدبار هزارتکــــه بــــاشم ، بــــــاشم



 

من از توو ایـــن عشق رضایــــــت دارم

 

 

 


 

 

 


 

 

دیــدی که دلم شکسته پیوند زدی

 

 

 

در بغض فـــــــرو رفتی و لبخند زدی

 

 

 

این زندگی من است می دوزی تو

 

 

 

خیـــــاط نبـودی که چنین گند زدی

 

 

 

بهرام مژدهـی

 

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

راضیه پناهی
ساعت20:11---9 بهمن 1390
بیماری لاعــــــلاج دارم برگرد


یعنی به تو احتیاج دارم برگرد


این بار که با نیت خیر آمده ام


تصمیم به ازدواج دارم بــرگرد


بسیار شاعر توانایی هستن


negin
ساعت21:35---25 دی 1389
wooooow!

خیـــــاط نبـودی که چنین گند زدی


آرش
ساعت15:32---19 دی 1389


رباعی زیاد خوندم اما خیلی از رباعیات امروز ما

شبیه به هم و فاقد چیز تازه هستند

واقعا از خواندن رباعی های جناب مژدهی لذت بردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:مجله اتاقک,شعر, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب