مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» یادم تو را فراموش - زینت سادات جعفری



 

 

جناق را محکم در دستانمان گرفتیم ... غرق شد ثانیه ها

 



در صدای خنده یمان ...


 


شرط بستیم هرکه باخت بجای هر دومان در فراق بسوزد ...

 



دلت را تعارفم کردی و لبخند ریزی زدی و با چشمک گفتی :

 



" هرچه را نگیری این را که ... دلت نمی آید!!"


 

اشک در چشمان دلم حلقه زد ... به آغوش کشیدم دلت را ...

 



و تو خندیدی : " یادم تو را فراموش! "

 



و من از دل تو رفتم و تو ماندی در دلم با این بار امانتت ...


 


با عشق زلالت ...

 



از بعد تو غروب که میشود منتظر ماه مینشینم بلکه آرام بگیرد دلم

 



اما از تو چه پنهان ... بی تو نه خورشید روشنایی بر دلم می بخشد

 



و نه ماه آرامم میکند ...

 



کاش فرصت دوباره ای بود که عاشقم شوی ... که این بار تو !! ...

 



نه ؛ دلم نمی آید تلافی ات کنم فقط ...

 



فقط بیا و دلت را پس بگیر ... همین!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زینت سادات جعفری

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

عطیه
ساعت11:10---25 بهمن 1389
اما از تو چه پنهان ... بی تو نه خورشید روشنایی بر دلم می بخشد
و نه ماه آرامم میکند ...

خیلی با احساس بودااااا

دوس داشتم


م.م
ساعت19:58---18 بهمن 1389


زینت سادات جعفری
ساعت12:17---3 بهمن 1389
سلام فاطمه عزیز ...

نه خانمی اضافه نیست!

بجای تو را تلافی کنم اینطور شناسه رو اضافه کردم!

ممنون از محبتت


فاطمه
ساعت19:26---1 بهمن 1389
سلام دوستان

زیبا بود
یه مورد \تلافی ات\ ات اضافی نیست
تلافی کنم ..



محمدرضا مهرپویا
ساعت17:34---24 دی 1389
سلام خانوم "زینت سادات جعفری"

تشکر از زحماتتون

متن زیبایی بود - خوندم و لذت بردم

موفق باشی


mehrdad
ساعت14:58---21 دی 1389
سلام



مطلب با احساس و قشنگی بود



آخرش قشنگتر بود خیلی زیبا تموم شد

مرسی



پونه حدادیان(متولد ماه مهر )
ساعت18:30---18 دی 1389
همیشه بهترینی خواهر گلمممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:متن ادبی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب