مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» دلم ... - زهره احمـــدی





 

 

 

قدم میزنم ...



در کوچه پس کوچه های دلم ... قدم میزنم!

 


هوا بارانیست ...

 


هوای دلم بارانیست ...

 


هوای دو نفره ایست اما من ... !

 


ولی خیالت تنهایم نمیگذارد ... با خیالت پرسه میزنیم و سر می کشیم

 


به تک تک دلتنگی های بی تو بودن ...

 


باران میبارد ...

 


تصور بودنت هوای دلم را بهاری میکند ...

 


شکوفه های شادی از تجسم صورت معصومت شکوفا میشوند ...

 


هوا بارانیست ...

 


و دل من تنها با خیال تو هم قدم میشود!

 


از حرارت دلتنگی ها و بی تو بودن ها گُر میگیرد دلم ...

 


میشود صلاة ظهر تابستان ...

 


هوا بارانیست ...

 


اما خیالت آنقدر مهربان است که دلم را تنها نمیگذارد

 


دلتنگم ...

 


دوریت باغ دلم را پژمرده کرده ...با غم فراقت  دلم صد رنگ میشود


 

و برگ ریزان میکند و پاییز میشود دلم ...

 


هوا بارانیست ...

 


خیالت همشانه ی دلم می شود ...

 


دیگر تاب دوریت را ندارم ...

 


زمستان شده است دلم ... قلبم یخ زده و تنها گرمای حضورت

 


میتواند آرامشم شود ...

 


هوا بارانیست ..


 

و حالا تنها خیالت از مرگ نجاتم می دهد ..

 


چهارفصل دلم تویی ... خیال توست !

 


نه فقط چهارفصل دلم ... تمام زندگیم تنها خیال تو شده!!

 

 


 

 

 

 

 

 

زهره احمدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

زهرا خفاجی
ساعت14:41---5 بهمن 1390


niloo
ساعت23:13---1 خرداد 1390


میلاد
ساعت19:51---9 بهمن 1389
و دل من تنها با خیال تو هم قدم میشود!

زیبا بود اما بنظر میشد کوتاهتر و موجزتر بود



سیدمهدی هاشمی
ساعت16:26---20 دی 1389
چهارفصل دلم تویی ...

سلام

متن زیبایی بود اما حرف تازه ای نداشت

پرداخت به مضامین نو به کار استحکام بیشتری میدهد

درپناه یزدان


زینت سادات جعفری
ساعت1:21---19 دی 1389
سلام ...

خیلی خوب بود ... ممنون زهره گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : زینت سادات جعفری | تاريخ : برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب