مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» اسیر منتشر شد

 

درج خبری با عنوان « آلبوم «اسـیر» علـیرضا قمـیشی بالاخره منتشر شد » در سایت موسیقی ایرانیان باعث

ارسال جوابیه‌ای از سوی سیاوش قمیشی به سایت موسیقی ایرانیان شد.


چندی پیش حمید اسفندیاری مدیر اجرایی شرکت آوای باربد در گفتگو با ما خبر از انتشار اولین آلبوم رسمی

علیرضا قمیشی در داخل ایران داد که این آلبوم با نام «اسیر» در تاریخ ششم آذر ماه با مجوز وزارت ارشاد وارد

بازار موسیقی شد.


انتشار این آلبوم شروع جنجال های بسیاری پیرامون این آلبوم بود و از طرفی باعث گردید سیاوش قمیشی

با ارسال جوابیه ای به سایت موسیقی ایرانیان به این حاشیه ها واکنش نشان دهد:

 

 

«با سلام


مطلع شدم که بعد از انتشار آلبوم شخص علیرضا قمیشی در رسانه های مختلف اخبار پیچید و کشمکش هایی

هم از طرف هواداران من و هم از طرف رسانه های داخل کشور به وجود آمد، لازم میدانم که چند نکته را در باره

مسائل پیش آمده متذکر شوم. در آلبوم شخص مذکور دو آهنگ بازخوانی شده که در اصل متعلق به شخص بنده

هستند و سالیان پیش توسط من با بهره گیری از وسایل و امکانات موجود وقت، در منزل ساخته و اجرا شده اند

که بعد ها پخش شده بودند.* اما نکته حائز اهمیت مخالفت شدید من با این حرکت میباشد. این مخالفت به

این دلیل نیست که قصد انحصاری کردن اجرای این آهنگ ها را داشته باشم، بلکه در وهله اول بنده با اجرای

آهنگ ها بدون اجازه شخص من به عنوان مالک این آثار مخالفت دارم چون باور من بر این است که همیشه و

همه جا حقوق معنوی آثار هنری باید توسط همه رعایت شود و مورد احترام واقع گردد. همیشه عدم رعایت

این حقوق در کشور ایران باعث آزار و ناراحتی من بوده و هست و در اینجا این بی احترامی به حقوق معنوی آثار

هنری توسط شخصی به انجام رسیده که نام من را به عنوان فامیل یدک میکشد. نکته دوم این هست

که بنده راضی نبودم شخص علیرضا قمیشی با استفاده از نام من بازیچه افرادی باشد که منحصرا به دنبال

منافع اقتصادی خود هستند. موردی که من تمام طول عمر تلاش داشتم تا گریبان گیرم نشود. با اینکه قبلا

مراتب عدم رضایت خودم را در باره انتشار این آهنگ ها در این آلبوم اعلام کرده بودم ولی این عمل به گونه

ناشایستی انجام گرفت. ابتدا نام تنظیم کننده و سپس نام علیرضا قمیشی به عنوان خالق این آثار روی جلد

این آلبوم درج گردید. لازم به تذکر مجدد هست که بنده با اینگونه سو استفاده ها از کارهای هنری توسط

هر شخصی به شدت مخالف هستم، حتی اگر نزدیکترین فرد به من مرتکب این عمل شود.


با تشکر


سیاوش قمیشی»

 

پ.ن اتاقک

در شناسنامه آلبوم نام سیروان خسروی بعنوان آهنگساز ذکر شده است که چندی پیش مورد تمجید

 

سیاوش قمیشی قرار گرفته بود .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:علیرضا قمیشی,سیاوش قمیشی,موسیقی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب